Инклюзивное образование

Для родителей особых детей
Уважаемые родители! Вы можете получить рекомендации психолога по интересующим Вас вопросам. Мы с радостью окажем Вам помощь, касающуюся  обучения и воспитания вашего ребёнка.Вы можете получить Skipe- консультацию по адресу: tanja-skr, консультацию по электронному адресу:
 <nitsa5327@gmail.com>

Інклюзівна освіта

Первые шаги родителей детей с ограниченными возможностями здоровья
Ребенок избалованный или аутичный — как понять?

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ


Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання

Інклюзивне навчання – тема, з якої “Нова українська школа” отримує чи не найбільше запитань. Тому ми вирішили зробити окрему добірку з відповідями на ці запитання.
Якщо після прочитання цього матеріалу у вас залишаться запитання – пишіть нам (поле “Напишіть нам” унизу сайту), і ми спробуємо дати на них відповіді найближчим часом.

Допомога людині з інвалідністю

      Не робіть висновків, що особа з інвалідністю потребує допомоги, тому що вона має інвалідність. Те, що Вам може здатись «боротьбою» чи подоланням перешкод, для когось може бути гарно скерованим звичайним процесом – у власному темпі та власним шляхом.






Верховна Рада ухвалила закон, і тепер асистентів дитини офіційно допускають до освітнього процесу у школах та дитсадках.
Закон №8556 ухвалили 6 вересня.
“Законопроект розроблено з метою забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти в закладах освіти державної та комунальної форм власності, – зазначено у пояснювальній записці до закону.
Для забезпечення цього цей закон вносить зміни у чотири закони: “Про дошкільну освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про позашкільну освіту” і “Про професійно-технічну освіту”.
Тепер за рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру та письмовою заявою батьків школа та дитсадок повинні забезпечити доступ до освітнього процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами.
Також за заявою батьків обов’язково створюють інклюзивні та/або спеціальні групи (у школі – інклюзивні та/або спеціальні класи). В інклюзивних групах не може бути більше трьох дітей з особливими освітніми потребами. А педагогічне навантаження шкільного вчителя, окрім 18 навчальних годин на тиждень, не може перевищувати 20% на роботу в інклюзивних класах.
До статті 7 “Закону про загальну середню освіту” додається абзац:

“Дітям з особливими освітніми потребами забезпечується право на навчання за допомогою найбільш прийнятних для таких осіб методів і способів спілкування, зокрема, навчання жестовою мовою та рельєфно-крапковим шрифтом (шрифтом Брайля).



Комментариев нет:

Отправить комментарий